lördag 1 augusti 2009

ingen vet, de jag vet, en hemlighet ,, :)

Hah, Idag är jag på gång :) Lika trött som förra lördagen så jag tror att det blir en toppen kväll:) De brukar bli kulit när man är flams-trött :) jeje! Vet inte vad som ska ske. Fick höra att grabbarna grus(Krille&Adde) är hemma hos Adde så kanske om man skulle ta cykeln å cykla dit!! Just nu sitter jag å lyssnar på Jag vill vara din Margareta :) Den svänger såååå :) Kom på igår att jag vist har en massa låtar som är mina. De låg på en extern hårddisk som jag minsan (eller Arne rättesagt) koppla in idag :)

Idag har vi även varit i Nacka Forum och shoppat. blev lite tröjor å lite andra småsaker som är bra att ha! Tillsist blev det lite som en tävling mellan mig och Martina vem som hade flest kassar. Då blev mitt vinnar köp dessa tjusiga inneskor. Haha. bara för att vinna ! :)


åh gissa vilken låt som kom precis? -underbara uppblåstbara barbara:) aahh, haha den hade jag nästan glömt bort :) Nej nu ska jag göra mig klar för kvällen ! :)

so long suckers ...

1 kommentar:

Mamma sa...

Lika trött fortfarande? Ha en underbar kväll, snart kommer brorsan på besök. Kram