söndag 24 maj 2009

Årets första rullskridsko åkning!

Tjena! Nu är det söndag och det har varit så skönt med lång helg! Igår så var det så slappt så jag lämnade inte äns min pjamas:) Arne hade skaffat nya Worms-spelet på PS3. Det var fett kul när man väl kom in i de. Kommer ihåg att jag å tessan brukade spela de när vi vart små på datan. Det är iallafall sjukt kul :) Mitt egna lilla worms-lag heter FETBAALLARNA (på skånska dådå såklart) å mina 4maskar heter Betty (givet) , Leffe, King Julian & Moses! :) De är såå söta!
Sen idag då. Då har det varit lite trädgårds-fix. rensning i garderoben & årets första inlines (rullskridsko) -åkning! Det är så himla skönt att vara ute och rulla. Och Hugo får ju jordens motion :) Så de är bara Bra BRa BRA! :)


Här har vi Arne. Han gömmer sig där bakom busken :)

Inlines tajm:)

Arne & Hugo:)

1 kommentar:

Mamma sa...

Vilken bra motion. Hugo tycker nog det är kul med lite fart. Skönt att det var en härlig helg, hoppas ni får en fortsatt härlig vecka, Kram