onsdag 6 maj 2009

tjingalong..

Hej igen! har precis kommit in från en prommis med Herr Hugo. Sitter och väntar på att loppi ska ringa! :) Vet ni vad förresten? De ringde från Ripsavägens dagis för en stund sedan och ville jag skulle jobba där imorron. Jäklar tänkte jag, Jag som redan viste att jag skulle jobba i växeln då. Har dock inte fått min tid för imorron, de skulle ringa vid 3 idag och säga vilka tider de gäller. Skulle det visa sig att det är mindre än 8timmar(som jag skulle få jobba på ripsa) Så blir jag arg. Men såfall så får jag glädja mig med att jag jobbar på vingåker-dagiset på fredag och heeeeela nästa vecka :) ska bli så kul! Längtar tillbaka skit mycket! :)

1 kommentar:

Mamma sa...

Vad var det nu för färg du hittat på bloggen? Men tack för att du bytte tillbaka. Hoppas allt är bra med er, sköt om er. Snart ska ni till Kreta, det närmar sig.
Kramar mamma