onsdag 6 maj 2009

dåligt

Ja Hallå! Dålig uppdatering samt hela minm bloggis ser annorlunda ut, var ska jag börja? Jo, Hittade en sida (på lopps blogg) om massa fina desiner till bloggen! Och dum som jag är tror jag att allt ska funka! Så jag börjar och fixa, då visar det sig att allt bara försvann. (förutom mina inlägg) och att min blogg blev helt BRUN. Jo jag tackar. För jag vill ju jätte gärna ha en BRUN blogg! När jag väl skulle sätta mig och fixa tillbaka allt. så hängde sig datan, Och jag tänkte ajja de gör inget om jag fixar det efter Betty & Desperata Hemmafruar:) 5min innan betty skulle börja så sluta comhem fungera! TAck då! Och jag satt utan betty & halva desperata hemmafrurar samt internet dådå! Det blev 1½ timme dö-tid då jag fick lov att vika tvätt samt byta mobil :) byta mobil var ju ganska kul. Jag tänkte ge min sidekick en andra chans och jag hade glömt bort hur söt,fin,rolig och cool den var :) så lite glad vart jag iallfall!
Och nu just idag så sitter jag här och ska fixa allt! Idag är jag ledig så jag kommer srkiva fler inlägg för att komma ikapp lite. Men nu ska jag ut med hugos och sen fixa till utseendet på bloggen! Vi hörs mer sen! :) mvh milliskiter!

Inga kommentarer: