torsdag 28 maj 2009

snart är de fredagsmys!

vad lite halv mysigt väder de är just nu! Regnar som bara den och lite grått. vi har precis suttit och ätit middag. Ikväll blir det faktiskt lungt! Ingen träning eller något alls! typ en film kanske!
Och imorron så är det Fredags-mys:) jobbar till en kvart över fyra typ sen hem ut med Hugos, fixa lite! Det ska ju bli så himla bra väder imorron har jag hört. Och imorron är det fredag = Afterworrk på Örby Bar&Kök´s uteservering 17.30! :) Vi ses väl där?
adiooosas !

2 kommentarer:

Tezz sa...

åååh vad jag saknar min milla :) Jag har fått hela mitt sommarschema nu så snart kan vi planera in när jag/vi ska komma upp i sommar! :D Jag hoppas du fortf har planer på att komma hem till karnevalen? :) Pusspuss <3

Tezz sa...

tillrättning: Kanske inte ska skriva "komma hem till karnevalen" utan typ komma ner o hälsa på oss i ditt barndomsland! :D