fredag 22 maj 2009

Jag vann en klocka :)

Hallå Hallå! Nu har jag minsan inte bloggat på länge! Har fått tillsägelser från både Mamma Och Chrille! Så nu tänkte jag ändå att ta mig lite tid att skriva! Denna vecka är ju kristihimelsfärdshelg. För mig betyder de att jag är ledig från tors-söndag! Och det är skönt. Med tanke på att jag jobbat på dagis i 1½ vecka nu. Och missförstå mig inte de är såå kul på dagis. Men en liten söt-boll har skickat vidare sin ögoninflammation till mig. Det började med ena ögat, men jag tror faktiskt att de har smittat till andra ögat nu också. Så de blir bums till doktorn på måndag morgon! Men men. Så är det!
Idag är det fredag och jag vet inte rikitgt vad jag ska göra. Patricia som är i stockholm nu skickade till mig igår och fråga om jag ville med till Gröna Lund! Och de skulle ju vara så kul. Tydligen har jag varit där när jag var pytteliten. typ så liten så jag inte äns kommer ihåg de. Annars har jag aldrig varit där. bara typ gått förbi ett antal gånger. Så jag tycker att det skulle vara så kul att åka dit idag! Min ögoninflamation är väl inte att hurra för. ser typ inget. allt är helt suddigt. men de ska inte förstöra min lång-lediga helg :) (om jag ska träffa folk så kommer jag ha sprit-tvål med mig så jag inte kan smitta någon annan) :) så de så!
åh vet ni vad? Igår satt jag på tradera och kolla runder. Och jag hittade en klocka som jag gilla jätte mycket. Så jag bestämde mig för att buda! och gissa? JAG VANN! haha! typ månadens kap! Jag hittade även en skit frän cykel- (rosa) som jag tror jag ska slänga in en liten slant på! :)
Det är lite roligt att buda på små saker sådär. typ en hundring eller två kan man ju slänga in på vissa saker! De gör ju inge!
Jag lovar de ska inte dröja så lång tid till nästa inlägg! Vi hörs sen! Puss!

Inga kommentarer: