torsdag 28 maj 2009

Torsdag!

Hola! Sitter just nu på jobb. ( har rast ) ringer så sjukt mycket så jag håller på att dö. + att de vart uppdatering i hela sjukhus-systemet inatt å de är mååååånga saker som inte rikitgt funkar nu. skit-jobbit! Men det är ju torsdag idag = fredag imorron sen helg! Så de ska väl ändå gå! Och förhoppningsvis så ska jag nog jobba på dagiet hela nästa vacka !:) haha! Jag hoppas på de iallafalll! :)
Igår sprang vi ju vårruset! Tycker faktiskt att jag å Martina gjorde jätte bra ifrån oss! Gick/sprang/gick/sprang å fixade på 35-40min! inte så pjåkit om man tänker på att vi hamnade i helt fel stratgrupp . hamnade i gruppen "strosa lite smått framåt" därmed massvis med silver-rävar som blockerade vägen gående. men tillsist så tråcklade vi oss igenom muren av tanter och kunde börja springa!:) Helt lyckad kväll. Fast jag längtar redan till nästa år för då ska de bli änu roligare.
har ju lunch just nu och handlade en sallad på pressbyrån. har aldrig ätit nått äckligare! så nu ska jag ner till korvmojjan å handla en hot-dog!:) haha tjing!

1 kommentar:

Patsiie sa...

haha i sommar så får du ju komma och äta mat på Den glada Restaurangen när du jobbar i solna.. ;)