lördag 16 maj 2009

Babe-Grisen & Manchester!

Tjenis! Nu var det helg och de var så skönt att få sova ut i mårse! Igår så vart vi hemma hos Robban, Mimmi & James. Vi firade Hamme som fyllde år. Det var super trevligt! Jag å Loppis tog oss en cykel-tur dit! Och loppis hade såklart sina nya lite fräcka fast lite konstfack brillor på sig! heeh:) Bild kommer nedan! Sen idag börjjade dagen med att vi låg å kollade på Babe-den modiga lilla grisen, Dubbad. Jag har så klart sett den förut men de hade inte Arne och han tyckte den var så lam! Och tyckte mest att den var pinsam. Men jag tycker att den är jätte söt!

Efter de så kolla vi på fotbollen:) Då Manchester United vann:) jej! å så har jag sädat lite smått här hemma också! :) Ikväll vet jag inte vad som händer men jag hoppas de blir nått kulit! Förmodligen lite schlager:) Vi hörs sen! Tjingalong!

1 kommentar:

Tezz sa...

åh babe är ju jääääättesöt :)!