måndag 29 juni 2009

besök i sommar?

Hej Hopp :) vaaa, 2 inlägg på en och samma dag! Jises:) Nu får ni att läsa. vaaa?!
Idag har jag typ inte gjort så mycke vettigt! umgåts med Hugo och snackat med brorsan & min Maja. och gissa vad? Båda två ska komma upp och hälsa på mig isommar? dock inte samtidigt! Majsan kommer ju upp med fröken Larsson:) och brorsan kommer upp efter han kommit hem från USA! De kommer ju bli sååå kul alltså:) å Sen ska jag åka ner någon gång också. dessvärre jobbar jag hela karneval-helgen och kan inte byta! men jag åker såklart därför ner en annan helg:)

Jag har även komit på vilken middag de blir ikväll! :) De låter spännande och gott. Så jag hoppas jag inte klantar till de och förstör alltihoppa! :)
Nej nu ska jag ta cyklen och cykla å handla :) & slå tezzan en pling!
vi hörs kanske senare eller så hörs vi imorgon!:)

föresten! någon som vet vart man kan köpa ur-snygga cykel-hjelmar? puss!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Snygga hjälmar kan man köpa i Billesholm. Sveriges största cykelaffär. Pappa köpte sin cykel där, dom hade fräcka hjälmar och dö tuffa cykelkorgar.
Var finns Billesholm? I Skåne såklart. Jätte fina foto från semestern, ni såg ut att njuta. Men vi kan inte klaga på värmen här hemma heller. Puss och Kram mamma

Tezz sa...

Så fina bilder från lakreta :) Ja, jag såg du ringt, men jag jobbade kväll.. Jobbar kväll idag med tyvärr.. men hade du pratat med maija ngt? Jag är ledig på torsdag så kan slå en pling då! pussokram <3