lördag 6 juni 2009

Nu är Måns ett minne-blått!

Åh Harre gud vilken dag :) Helt fantastisk. Vilken super bra början på semestern då! Kan ju knappt bli bättre! Kom hem för en liten stund sedan från stan!
Jag träffade PAUL POTTS:) åh vad gullig han är alltså! Så sjukt bra! Han sjöng 3låtar, 2från hans nya skiva och 1 från den gamla! Helt fantastisk är han! Tänkte att jag skulle inhandla hans nya skiva efter resan! Men så kom denna dagen! Shit alltså. ju närmre fram vi kom i kön till singneringen ju snabbare klappade hjärtat! Så nu har jag hans nya CD med autograf:) och såklart tog jag & loppi bilder på honom också:) ur gullig är han! Så nu är det inte längre mums-måns som bakrund i mobilen utan Potts så klart :) ska ju såklart framkalla bilderna också :) Och förstora en av dem så jag kan ha honom på väggen och titta på honom varje dag! :) Han är bara så sjukt bra !!! Ska jag vara riktigt ärlig så ligger han på förstaplats tillsammans med Persbrandt på min Idol-lista :)


Loppis i kön till Potts:)


Häär får jag hans autograf på min skiva:)


Och här har vi honom! En helt fantastisk karl:) Och han ler mot meeeej:)

Nu ska jag fixa med lite saker som vi ska ha med oss på resan! sen blir de käk & sedan till Martina och titta på fotbollen! :) Heja Sverige! Vi hörs imorron! :)

1 kommentar:

Tezz sa...

wohoo! du har fått träffa din potts :D Tack så mycket för blommorna i fredags! <3