måndag 29 juni 2009

hallihallå!

Hallåja! :) Jag vet att nu har det gått alldeles förlång tid sen jag skrev sist! förlåt! Men de har ju varit så himla kul väder ute så då har de känts tråkigt att sätta sig vid datorn! Hur som helst Jag har lagt upp bilder från våran Greklands-resa. De finns i min bliddagbok!http://kamillamedk.bilddagboken.se/ . Idag så är ju jag ledig! Sitter just och fundrar på vad jag ska göra idag då. Jag å Arne har gjort upp en liten grej som är så här Idag ska jag komma på någon mat-rätt som vi 2 aldrig ätit tillsammans förut. och laga den så den är klar när han kommer hem från jobbet! Och sen ska han göra lika dant för mig på fredag när jag jobbar ända till 18.00! Kul va? då blir de ju inte samma gammla vanliga maträtter. utan nya fräscha:) Såå någon som har några förslag på något jag kan laga idag? :)
En annan jätte rolig sak som hänt nu de senaste dagarna är att Arne har kommit in på skolan han sökte till! :) Så till hösten så ska han börja plugga till Redovsningskonsult. Super kul för honom:) Jag väntar fortfarnade på svar ifall jag kommit in på min skola. Men De är på gång för jag fick ett mail idag om att jag får besked i mitten av juli. Så de har inte glömt/tappat bort mig iallafall:) Gick upp redan halv åtta i mårse. Så har redan varit på prommis med Hugos. Men nu tänkte jag faktiskt ta något och äta :) Och sen förska få tag på tjejerna. (Vi ska till Allsång på skansen imorgon) Så vi får väl planera lite tycker jag :) men vi hörs sen! :) Pusss!

Inga kommentarer: