tisdag 9 juni 2009

Hej Tjo Klackarna i Taket!

Hallååå!:) Då vart det tisdagen den 9onde juni och dax för oss att pysa till Grekland:) haha! Vi ska ha de så sjukt kul! Och det ska bli så skönt att inte behöva tänka på något alls! Bara slappa i solen å bada å äta på restaurang varje kväll! De kommer bli grejtans! :)

Igår hade vi en liten upplanddning här hemma! Vi grillade och hade hemma SPA! Så nu är vi frächa och fina också!:) Oj, Nu måste jag hoppa in i duschen. Sen ska vi in till stan och träffa Pattsis far & Zannas halv-far (Patrik) för att få arlanda-express biljetter:) Så snällt!


Sen börjar våran resa! Såklart ska jag se efter om jag kan blogga något därifrån. Om inte så får ni veta allt som hänt när vi kommer hem om 2veckor. Om ni vill veta redan efter 1vecka så kan jag tänka mig att Martina kommer skriva de mesta som hänt första veckan dirr när hon kommer hem. (nästa onsdag alltså) http://gudsforbannat.blogg.se/ .

Ha de så bra allihopa :) Det ska vi i allafall:) Vi hörs snart igen! :) Puss Kram MilliVanilli!

1 kommentar:

Patsiie sa...

Oj då kan han vara så snäll!!!!
Men ha en super bra semester på kreta!
Vi ses när ni kommer hem!