torsdag 4 juni 2009

MilliVanilli!

ooooh vad de regnar nu då! Igår hade vi JORDENS tur med vädret på tårt-festen! regnade som bara den hela dagen. typ en halv timme innan festen skulle börja så sken solen :) så sjukt bra!
Men idag bara regnar å regnar de! Vilken tur att vi åker snart då:) haha!!!!!!
Imorgon är sista jobbdagen! Så kl halv 2 imorgon går jag på SEMESTER! Va kulit att jag typ kan säga så. De har jag typ aldrig gjort förut. Jag vet att alla vuxna runt om kring mig alltid sa så! Och nu kan jag säga de själv? I MORGON GÅR JAG PÅ SEMESTER! jej:) Känns skönt. Jag förstår om ni inteförstår vad de är jag skriver om just nu för jag är helt slut i huvudet :)& då är de lätt att det blir lite rörigt! :)

Imorgon så GÅR JAG JU PÅ SEMESTER:) (va bara tvungen att nämna de 1 gång till) + har 2 studenter att uppvakta :) NICKE & SUSSIE! hoppas hoppas de är lite bättre väder imorron :) Iallafall så de inte regnar! För mina regnbyxor & Gummi-stövlat är försvunna! ÅH. De är en rikitg skit-sak. Varför just regn-byxorna & gummistövlarna? kunde de typ inte varit en tröja eller nått istället? hm åh. neee de är väl inte lönt jag skriver mer i detta inlägg för jag skriver ändå inte något vettigt! för? precis som om jag skulle haft gummistövlar & Regn byxor på mig när jag ska på en student-mottagning? eeeh Nej! inte en chans!


men iallfall. har någon sett mina bralls & gummi-stövlar så hojta till!! ciao!

Inga kommentarer: