onsdag 24 juni 2009

i´m back!

Hallelulija . Nu är jag & Arne hemma i Sverige igen! Och faktiskt så är de skönt! Vi har ju såklart haft de så sjukt kul-bra-skönt-mysigt-ja så bra de bara kan bli på kreta! De har varit toppen! Vi har verkligen slappat och kännt att de verkligen varit semester. en väldigt efterlängtad! + vi kom lagom hem till de vackra vädret:) Super Toppen! + Jag börjar inte jobba förän nästa torsdag! naaaajs! Vi kom hem klockan kvart i sex imorse. Och sov till 9. sen var de raka vägen hem till Majbritt & Rogge å hämta min älskade lilla snuffe-nuffe HUGO :) åhhh som jag saknat honom! :) Ni ska få höra allt som hänt och få kolla på alla bilder snart. NU har vi saker att fixa och jag hinner inte riktigt med känner jag! Men jag ska försöka lägga in allt senare idag:) Ha de så bra så länge! PUssss k!

1 kommentar:

Tezz sa...

Åh så avundsjuk jag är :) miss u <3