måndag 29 juni 2009

vilken kväll!

Nu har jag å Arne precis kommit in efter en lååång promenad med hugos i skogen! Tänka sig att det fortfarnade är så varmt ute så jag kan gå omkring i shorts och linne!? Och jag, som alltid (annars) fryser! Helt underbart är det iallafall!! Nu på kvällen så har vi hunnit med lite småsaker. Först så avnjöt vi min måltid som jag fick lov att laga idag! De vart fläskfile i ost & senaps-sås! Helt okej faktiskt. Blev lite impad på mig själv att jag inte klanta till de där :) Så de vart lyckat. Sen efter maten så putsade jag fönsterna! Jag är väl inte jordens grymaste på de, Så de blev väl inte lika bra som maten, Men de blev ganska ok ändå! Sen har jag beställt 2 nya böcker från cdon (GossipGirl). Och en ny bikini samt lite andra roliga saker från HM. Sen har vi funderat på hur det ska bli i Januari när Arnes pappa Roger fyller 60. De ska hyra en stor lägenhet i Spanien då och vi var medbjudna, men tänk om vi båda pluggar då? Jag som så gärna skulle vilja åka med. Går det inte så går det inte. Men kanske de går i allfall! Vi får se! De skulle iallfall vara kul & spännande!

Ja nej. Imorgon så har jag bestämt att inte sitta vid datorn så mycket så jag kommer väl antagligen inte skriva så mycket då! Men i såfall så hörs vi på onsdagkväll. (ska hoppa in å jobba onsdag dag) Och onsdagväll har jag å Hugo AF (Arne-Fritt) Då ska han till småland och härja!:)
Men ha en trevlig kväll! pusss k!

Inga kommentarer: