söndag 15 februari 2009

En dag på stan!

Idag är det söndag och veckan har gått så otoligt fort:) Jag har ju legat sjuk fram till onsdag/torsdag det var sjukt tråkigt. men tiden har ändå gått så fort. Ifredes känner jag mig jätte bra så jag unnade mig faktiskt en heldag med loppan på stan:) Vi hade så sjukt kul & mysigt. De va verkligen något vi måste göra oftare. Vi hoppa av tunnelbanan i gamla stan och sedan tog en prommenix och fönstershoppade och gick in till Sergel-Bion och såg filmen "I taket lyser stjärnorna" Den va väl inte den bästa filmen vi sett, men den va ändå bra och ganska hemsk! :) Sen efter så åkte vi hem :) Precis lagom var det :) åh sen på kvällen så träffades vi och drack smultron-vin och hade en liten sleepover här hemma hos mig :) fantastiskt kul hade vi! Tack lilla loppis :)

Loppis & Jag i Stockholm´s smalaste gränd i gamla stan!


Idag är slappdag nummer 1. Det ända som är inplanerat är middag hemma hos Arnes mamma & Pappa klockan 17.00 (å såklart så ska Arne därefter på Innebandy, -vad annars lixom?) Imorgon så börjar mitt vikariat på Dagiset. ska jobba där i 3veckor och det ska bli så himla himla kul! Nej nu ska jag krypa tillbaka till mitt flufftäcke och kolla på någon film! Vi hörs hej! -k

Inga kommentarer: