måndag 2 februari 2009

fynda fynda fynda!

dom didomdidoo! Så då vart helgen slut!Åh måndagen är avklarad. Riktigt bra dag faktiskt. Arne kom hem med Listorna från Bellme & Marrakezh , produkter de har kvar på lagret som jag får rensa :) Haha underbart va? Och mega billigt är de också. 8saker har jag samlat ihop nu. :) 1 par jeans , 3st läpp balsam/glans (2st Biotherm -skit bra) , Biotherm Lait Corporel lotion STOR-flaska) , CK duschkräm, 2 stycken olika Ló real schampo (STOOORA) & ett Lóreal balsam . Om jag inte skulle fått allt för inköpspris så skulle de typ bli 3500 men jag får allt för ca 1000. :) Underbart! hitta skor också som är skit balla. Men de fanns dessvärre inte i min storlek. Annars hade blivit ett par sånna också:)

Arne fyller ju år på onsdag. Då ska vi äta ute och fira honom lite. Blir ju även firande till helgen också.:) förutom de så blir de typ bara jobb i veckan! vi hörs sen! Hej! -k

Inga kommentarer: