måndag 9 februari 2009

Nya tag!

Glöm allt jag sa i lördes om jag "Nog" blivit frisk. skenet bedrar. Några enstaka minuter efter inlägget låg jag deckan i soffan igen med nästan 39graders feber. Jag är fortfarande sjuk. har fortfarande feber ,hosta, Skit ont i halsen och är jätte snorig och inte nog med det har jag lyckats sovit på något märkligt sätt och typ fått någon lättare nackspärr. TOPPEN!
Meeen så vaknade jag imorse när lille kiss-nisse kom in från sin prommenad och ställde sig på soffkanten och ylade. Jag såg ljuset:) De underbara ljuset som klämde sig emellan springorna i persienen, Jag tänkte åh har min dröm gått i uppfyllelse å jag har fåt lov att sova så länge som en björn och vaknat upp lagom till vår/sommaren! De kändes helt fantastiskt. Fast strax efter så började jag nysa, hosta och känna smärtan i huvudet av all feber. Så då vart jag tillbaka igen! men inte jag är jag deppig för det, För jag började tänka om! Så fort jag blir frisk så ska jag verkligen ta tag i mitt liv, Jag ska verkligen börja träna ut och jogga, spela fotboll med killarna & göra allt för att min kropp ska må bra! Min kropp mår inte alls bra just nu! Jag känner mig typ som en svag liten dammtrasa. Jag har även börjat fundera på att börja träna någon sorts av någon kampsport(som-jag-inte-kan-namnet-på!) men som Arnes farbror är tränare för. tror att jag skulle kunna tycka de är lite kul faktiskt! Så jag kan ju alltid testa! Åh nu har jag blivit på bra humör! jag läängtar såå till jag är helt frisk så jag kan börja ta hand om min kropp på rikitgt!
hej! - k

Inga kommentarer: