torsdag 12 februari 2009

Morgonstund har guld i mund.

=morgontimmarna är värdefulla, stiger man upp tidigt får man mycket gjort. - sant sant sant!
men jag glömmer aldrig när jag kom till jobb en morgon klockan 06.30, De var då jag jobbade som kassörska på Vivo. Och någon jävel som hade kvällspasset hade skrivit en lapp med detta ordspråk till mig och lagt i kassan. ordspråket är mycke riktigt. men fan inte om man jobbar som kassörska i en sketen VI-butik. Var man inte irriterad innan så blev man de efter att ha sett den lappen! Men imorgon så ska morgonstund få guld i mund minnsan! Då ska jag upp tidigt och röja!

Nu har jag precis kommit hem från en behandling som fotvård´sspeciallisten. :) Åhh det syns ju inget än! Men jag känner att nu jävlar så ska mina fossingar blii sååååå frächa! :) YES! och de kommer bli så fina perfekt till sommaren! (alla års BÄSTA sommar) hahah! Jag har lyckan på min sida :)

Nej nu ska jag fixa en massa här hemma!:) Vi hörs sen! hej! -k

1 kommentar:

Mamma sa...

Hej hjärtat! Med fina fötter lever man livet lite behagligare, framför så känns det så mycket skönare. Kram mamma
Krya på dig och pussa dina pojkar