onsdag 18 februari 2009

fullspäckad slutvecka!

hallåhallåhallå !! haha nu har lite mer än halva arbets veckan gått. Och jag tycker fortfarande att det är så himla kulit på förskolan. Men snart är det helg och då är det full rulle! På fredag ska vi träffa Robban och Mimmi förmodligen och sedan på lördag ska vi på en spelning inne på söder med Lopp & Jóck. Å Sen på söndag, Om jag får som jag vill så vi titta på Wall-e med Noel och Casper (Arnes små-kusiner)! Ikväll så ska vi nog åka till Djuraffäern i Älvsjö och byta en "jacka/täcke" som Hugo fick av Majbritt & Roger i 2årspresent. Den vart lite förliten! Ååå så ska vi upp till kjollen och hämta mitt paket, Ni vet när jag fick rensa från http://www.bellme.se/ lagret :) haha äntligen har mina grejer kommit!!

Och vet ni vad? Nu har jag blivit utmanad en gång till. Denna gången av Joanna. Men jag har ju redan tagit 6:e bilden i 6:e mappen. Så därför Tar jag 5:e bilden i 5:e mappen istället.


Jaaa, Den här bilden är från min 21års fest. Vi hade maskerad. Här ser vi Mig (Lejon) och Hemming (zorro)!!

Och nu så skickar jag vidare utmaningen till Patricia http://patsieabbate.blogg.se/ !! Så nu du pattsie nu ska du ta 6:e bilden från den 6:e mappen och lägga upp! Törs du de va?

Inga kommentarer: