lördag 7 februari 2009

Stryktips & Städ !!

:) Då vart de redan lördag och veckan går så fort. Det man längtar mest efter är att de ska vara helg så man är ledig och bara kan göra precis vad man vill:) Dock började inte denna helgen något vidare. Igår vart jag ledig och jag tänkte fy vad skönt, då hinner jag med att Städa, handla tillochmed kanske baka en till cheesecake till söndag, Men nej. Igår när jag vaknade hade jag nästan 40 graders feber och hosta. Jag trodde allvarligt att jag nästan var död. Så hemst de känndes jag hade så ont. och hostan gjorde de inte lättare för mig. De gjorde äckligt ont att hosta.Så jag låg i soffan och sov och titta halvt på olika filmer hela långa dagen! Idag känns de lite bättre tack å lov. pytte/nästan ingen feber alls, men hostan sitter kvar. Lite i allfall! Så Allt som skulle göras igår fick jag lov att göra idag. Och det har gått ganska bra faktiskt. Arne min hjälte har hjälp mig jätte mycket! Han är bara för bäst alltså! Jag har det bra som har honom!En liten sak som vi har börjat göra nu de senaste helgerna är att spela på stryktipset! :) Jag å Mimmi kör 1rad tillsammans och Arne och Robban kör en! De har faktiskt gjort så jag är lite mer intresserad av fotbollen Arne kollar på vart enda helg! och de är ju bra! Hoppas bara att han också lägger märke till de nu då!! nää, nu när jag fixat allt som skulle fixat idag så får jag lov att bara slappa! Så de tänker jag göra:) Håll tummarna på att vi får 13rätt idag då! Eller att vi vinner 20 millar på jockern!:) De skulle sitta rätt fint faktiskt! :) hej -k

Inga kommentarer: