tisdag 3 februari 2009

Mums.

Hah. Nu är jag (förhoppningsvis) mästare på Cheesecake, Har ju inte smakat den änu för den är ju inte klar, ska typ stå aslänge i frysen. Men om vi gjort rätt så tror jag att den blitt gudomlig! Och jag och Arne har gjort en deal. Om den är så fantastisk som vi tror den är så ska jag få all cred :) Om inte så tar Arne på sig att han gjort den! Bra va? Haha! Jag hann ju även göra lite negerbollar. Jag vet att man inte får lov att säga så egentligen, Nu för tiden måste man säga chockladbollar. Men jag har kallat de negerbollar hela mitt liv så jag gör det fortfarande. Jag menar ju inget illa med det och så låter de låter gulligare än chockladbollar :) så de så! Och dom blev minsan gudomliga! Så blir inte cheeesen de så vet jag att jag lyckades med mina bruna bollar iallafall! :)





ha en trevlig kväll! Hej.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Hoppas allt gick bra. Ha en trevlig dag imorgon,
Kram mamma

Tezz sa...

hej hopp! Åh, jag vill med ha cheesecake och negerisar :) Hälsa Arne grattis imorgon, står ju i min kalender o allt :P Känns som igår vi låg på ert golv o skrev i våra nya kalendrar, födelsedagar o allt, o du prata om tårtan ni skulle göra när arne fyllde år :D