måndag 16 februari 2009

på förskolan, på förskolan. lalala

hej å hå! Kom nyss hem från jobb, första dagen som vikarie på Dagiset härintill! jag är helt SLUT. Meen de är ju så sjukt kul! Alla små barn är så grymt söta! Men de märks att jag bara sitter vid en data dagara ut i vanliga fall, Nu är jag ute och inne och leker en massa hela tiden, det blir man lite småtrött av faktiskt. men som sagt de är ju så fantastiskt kul! :) Vi lekte med lera, målade, läste böcker, och vissa barn envisades med att jag var en haj som skulle fånga dem. så jag fick vara haj-tant större delen av dagen! heh :) Nej nu orkar jag inte skriva mera! ska lägga mig i soffan med nulle-hugo å vila lite. vi hörs sen! hej! -k

pig in boots :)

1 kommentar:

Mamma sa...

Är det HUGOS nya polare? Ha det bra och kul på dagis. Du själv gillade inte dagis, dagmamma var bättre tyckte du. Gith för hela slanten.
Kram