fredag 27 februari 2009

Wooollaa!

Heeej å Håååå... Nu vart det fredag igen. Fy vad jag tycker tiden går fort. Detta var min 2:a vecka på dagiset. Och jag tycker fortfarande att det är så sjukt kul :) Ikväll kommer det väl antagligen inte hända så värst mycket. typ, Let´s Dance eller kanske Så ska de låta. Det börjar ju idag igen! kul kul.. Imorgon så är det james dop! Ska väl också bli kulit och de är mitt på dagen och sen på kvällen tror jag att det blir fest fest fest. Maybeeee med loppis å jock (åmassa andra på den hära Red-line. Man ska typ samlas i Norsborg och sedan åka hela röda linjen fram till slussen, (Man ska hoppa av på varje station mellan Norsborg &slussen och in på en krog å dricka en öl eller två) Och vid slussen så avslutas allting på typ något ställe tror jag!! Låter ju sjukt kul. Tror loppis sa att de va typ 40pers som hänger på. fett! Ja nej. annars vet jag inte om de händer så mycket mer. Men de är ju vackert såhär. :) lägger upp bilder från helgen sen! adiooosas ( som tez säger) hah:)