söndag 1 mars 2009

jogging jogging snooowjoggningsss

Tjenixen! har precis kommit hem från barkarby. Va där med Arne, Patricia & Adde. Det vart jätte roligt! Jag handlade ett par vita snow-jogging. Haha ni vet sånna man hade när man var liten. så sjukt fula. men såååå praktiskta på vintern, köpte även en film (Hitler-The rise of evil) men peter stormare:) Har inte sett den änu, så när jag fick syn på den så slog jag till! fick även rakhyvel och en sidenbadrock:) åhh inte att förglömma. ett svettband som jag bara vart tvungen att ha, de va ett mintgrönt från Nike. :) Arne hittade joggingskor. Så nu har han minnsan inga undanflykter för att följa med mig ut å jogga :) Toppen! Adde och Patricia hitta också en del, Ny gitarr till sitt Wii samt ett spel tillexempel. så hem till dem ska jag definitivt i veckan och rocka loss!:) Oj . nu måste jag pysa. ska hem till Majbritt&roger å käka! :) adiooosas:)

1 kommentar:

Patsiie sa...

Självklart att ni ska.. ;)
Haha har redan rockat loss fom faan! Fett kul!