lördag 28 mars 2009

Högskoleprovet [X]

Jaaa, Dåå var de gjort också :) Klev upp klockan 07.00 imorse för jag och Arne skulle vara på Varmdö Gymnasie kl 08.20 och göra Högskoleprovet. De va inte alls lika jobbigt som jag trodde att de skulle vara! Men de va lika svårt som jag trodde de skulle vara :) typ 0.0 nästa på mig! haha. nää hoppas inte att de är så illa, men jag är ganska säker på att jag inte kommer få ett jätte bra resultat i varje fall. :( Man känner sig typ ap-duktigt nu efter man gjort de, Men sen om 4veckor när resultatet kommer hem i brevisen så känner man sig nog inte lika duktig ! hehe
Igår var jag hoss Cissi som fyllt år. De var kul, fast både jag och Martina vart tuvunga att åka hem tidigt så vi skulle orka oss igenom denna dagen i sen skol-sal, känndes skit skumt att sitta i en skolsal lixom de är typ 3år sedan jag gjorde de sist. skit skumt. + gymnaiseskolan jag gick i va mycket frächare och snyggare och trevligare på alla sätt om man gemför med denna! Denna va typ sunkig och jätte trist.
nej nu ska jag göra mig klar. vi hörs ! hej!

Inga kommentarer: