fredag 13 mars 2009

FF

Idag har jag och Arne föräldrafritt för kvällen. Mammi och Pappi är som sagt här uppe och hälsar på och ikväll är de ute och äter med Loppans mamma Ingela! :) Fast de blir då ingen fest eller något för oss ikväll för nu har det blivit Arnes tur att vara sjuk. :( Idag åkte jag med mammi efter jobb till Skärholmen där jag fick ett par jeans, en tröja och ett hårband. Tank you mammi!
Även när jag kom hem från jobb upptäckte jag att mor & far hade varit på IKEA och inhandlat saker till lägenheten som vi fattades. Tank you igen! Å inte att förglömma lixom förra gången de va här så har de fyllt upp både kyl och frys med mat :) Tänka sig vad bra man har de när de hälsar på :)
Imorron så ska vi hem till Arnes föräldrar och äta middag och förhoppningsvis kolla på Melodifestivalen. Det ska bli kul. vi hörs mer då! Nu ska jag ta hand om arma Arne! :) -k

Inga kommentarer: