tisdag 10 mars 2009

mindre än 3månader

såå nu vart de mindre än tre månader kvar till vi ska pysa iväg:) Åh tiden går så himla himla fort. Fast ändå känns de ganska långt bort. För kvart över åtta i mårse när jag gick upp så hade de snöat och snöade fortfarande jätte mycket! Känns som all snö kommer finnas kvar i Sverige när vi åker. Slutar ju ALDRIG snöa., helt otoligt. när man tänker ååh nu jävlar regnar allt bort, men genast dagen efter så lägger de sig nya 20cm hög snö. vist de är skit kul med snö. men nu räcker de faktiskt.
Idag så mår jag bättre tack å lov. så imorron borde jag kunna jobba :) Ska se till att jag äter ordentligt idag bara! med jämna mellanrum! :)
imorron kommer ju mammi och pappi. så ikväll eller ja senare idag i allafall så måste jag städa Arne också. han ska minsan inte slippa undan denna gången! Sitter just nu och skriver här såklart men har även igång Harry Potter Fenixordern på tvn. Har dessvärre aldrig sett hela den filmen. just nu gick den på canal+ . FAST med svensk-tal. och mjaa... tror att den skulle vara bättre utan svensktal:) den går ju på canal+ hela tiden så får väl hålla utkik efter den hädanefter! Nej nu ska jag ta lite yoggi :) vi hörs sen! -k

Inga kommentarer: