söndag 8 mars 2009

blääää

Ja då vart helgen slut. Åh min kusin har åkt hem till Landskrona igen. :( Helgen blev absolut inte som jag tänkt mig. I fredes upptäckte jag att de små barnen på jobb hade skickat vidare mag-influensa till mig. Tack Tack. Men sedan på lördagen så känndes de mycket bättre och jag trodde de antagligen bara varit något jag ätit som inte var bra. Så vi for iväg och shoppa lite jag hittade ett par löparskor som var på REA:) skit bra tänkte jag. + de va även mitt favvomärke (på just löparskor) Asics. Är i vanliga fall snäppet dyrare än andra märke. men soom sagt de var ju REA å halva priset så de passa ju perfekt. och inte att förglömma så var det min namnsdag i lördes så jag fick dojjorna i present av Arne. :) perfekt eller? Sen på kvällen körde vi hem till Adde och Patte. och spela en massa Gitar Hero, Fett kul. men jag var skit kass på de. klarade inte äns en hel låt. meeen vi ska köpa de till PS3 så jag får väl öva en massa här hemma själv och återkomma när jag är lika grym som Patte :) (oom man typ nu kan bli de)
Meeen så blev det söndag, och jag vaknade av att jag absolut inte ätit något dåligt. Utan de var precis som jag trodde från början. Magsjuka! Åh vad typiskt. Nu kommer jag missa 1 eller 2 och om jag har otur fler dagar av att jobba på dagiset. och det vill inte jag för jag tycker ju att de är sååå kul.
Så nu ligger jag i sängen och skrivet här samt kollar på GossipGirl avsnitt jag redan sett! Lilla Hugo ligger på mina ben sover, jag tror att han har en mardröm för han gör små konstiga ljud ifrån sig och "springer" med sina små tassar:) Han är så sööt. :) Hörs sen ! Hej!

1 kommentar:

Tezz sa...

krya på dig! Och grattis på namnsdagen i efterskott :)