tisdag 24 mars 2009

Vi ska "springa" VÅR-Ruset

Hola! gud vilket konstigt väder de är idag. Soligt och snöar samtidigt. Man blir ju så trött. Nu får de banneme räcka med snö. nu vill ju jag ha våååår! Jag jobbar ju även fortfarande på dagiset. :) Skulle bara varit 3veckor från början. och nu har jag varit där i 6 veckor:) Så skoj! hoppas hoppas någon blir sjuk nästa vecka också så jag får vara där änu mera!! haha-Igår ringde lilla loppis mig, vi ska springa VÅR-RUSET. haha. sjuk kul de ska bli. 5km är det! så de är inte alls långt. utan alldeles lagom! vi kommer vara sååå snygga i våran utstyrsel !
i lördes vart vi och bowlade med Lopp,Jock, Patricia och Adde. jätte kul. Jag kom 2:A. jag låg 1:A ganska länge, Men så kom jocke på att en tjej kan ju inte vinna över honom i dag också (martina vann över honom gången innnan) Så då fick han lite tur och gick om mig:(


Adde, Lopp (&jocke därbak)

Loppis!

Nej nu har jag inte lust att sitta här mer. hej!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Det låter ju bra, när ska ni springa? Jag blir trött och svettig bara jag tänker på det. Imorgon ska vi ha contaíner.... Ska slänga lite. Sköt om er. Kram

Mamma sa...

Det låter ju bra, när ska ni springa? Jag blir trött och svettig bara jag tänker på det. Imorgon ska vi ha contaíner.... Ska slänga lite. Sköt om er. Kram