söndag 15 mars 2009

Pluggis!

plugga plugga plugga! Shit pommeeess. Såg nyss att jag fått ett mail i fredes från skolan jag sökte till att läsa Engelska B. Åh Ja, jag ska ju börja läsa där. IMORGON! haha. Visst jag viste att kalaset började imorron. Men jag trodde att man skulle få veta att man verkligen skulle få läsa lite mer än 3dagar innan. :) Måste imorron klockan 08.00 beställa all kursmaterial, och jag hoppas att det inte gör något att jag får de någon dag försent. Jag tror att det löser sig! :) jag hoppas de iallfall! :) Så får jag de gjort också. Och funkar de bra att plugga såhär på distans så ska jag nog läsa något mer sen :) Är lite spänd på hur allt går till! Lite kul faktiskt:) Ska snart pysa till någon affär som säljer lite roliga block och pennor å sånt. Alltid lika kul! Ser framemot imorron när jag får min första uppgift!:) Vi hörs sen! adioosaas :)

3 kommentarer:

Missy Jay sa...

go kamilla. you can do it :) Kul för dig

Mamma sa...

Hej! Nu är vi hemma igen, tack för en härlig helg hos er i Stockholm. Allt var toppen, hade en härlig tid hos er. Hoppas Arne kryar på sig. Kul att du får starta med engelskan nu och jag hoppas allt går bra. kramar från oss

Tezz sa...

Hihi, tack så mycket :) Jag ska jobba på en barnavdelning i lund. Men det är bara sommarvikariat än så länge, till september. Sen får vi se om man får förlängt eller får söka nytt igen :) Och jag ser du börjar plugga idag, LYCKA TILL! Detta kommer du fixa super. Puss o kram, miss u <3