måndag 30 mars 2009

Träningskort [X]

Första träningen [X]

Jaa jag säger då de. Kom hem för en stund sedan, Har varit och vattengympat med Martina:) haha guuud så de va jobbigt. Jag är helt slut i kroppen nu. Känns verkligen att jag inte tränat på typ jätte länge. Jag vill inte äns tänka på vilken träningsverk jag kommer ha imorgon, och änu mindre hur den kommer kännas på onsdag :) hehe. Får se till att träna tisdag och onsdag också så känns de mycket mindre! Faaast imorgon kanske de blir tajt, Jag å poppis ska kanske göra vid våra hår då. De får vi veta imorgon. Men ska vi inte göra de så är jag lätt på att träna. du också loppis va?
Idag satt jag även i växlen igen då. Åh guuud, snälla snälla låt mig komma in på skolan. Innan tyckte jag att de va ganska ok att sitta i växlen. Men efter att ha jobbat på dagis i 2månader så är de inte ok längre. fy vad trist de är om man gemför med dagiset. Sjukt trist + tiden kan nog inte gå långsamare. Sååå. Vilken tur att jag ska jobba på dagiset i 2dagar nu då:) haha. Å sen 2dagar till i växlen. Sen är det HELG :) jeej ! hoppas de är toppen väder i helgen så man kan fixa i trädgårn! neeej nu måste jag fixa lite saker innan jag deckar på soffan! Hej!

Inga kommentarer: