måndag 16 mars 2009

Hi:)

Hej å hå. Nu är det måndag. och hela morgonen så har jag suttit med min första uppgift i Engelskan. haha. Den ska ju inte vara inlämnad förän på fredag men jag kände att de är lika bra att göra de idag när jag ändå är ledig. + att när jag får mitt kursmaterial så måste jag jobba i kapp de andra utöver inlämningsuppgiften. Så då tänkte jag att det var lika bra att få den överstökad. Smart va? Snart så ska jag upp till Högdalen och möta loppan. Vi ska till den nya bibblan för jag måste låna en novell som jag ska läsa på Engelska. puh. Jag undrar lite hur det ska gå. men men. Nu ska jag ta lilla kissnisse på prommis. vi hörs sen! Hej!


Titta vilket stud jag ser ut å vara i mina brillor!
haha! vad tokigt!

1 kommentar:

Mamma sa...

Vad fin du är i glasögonen. Känns det bra med dom? Kram