torsdag 26 mars 2009

Idag SKA jag

verkligen träffa martina! Jag vill ju det! Det var längesedan vi sågs. typ lördags. ajja, vi ska sola och handla lite småsaker. Sitter just nu i vårat "kök" och tittar ut i lägenheten. Vi har en jätte fin lägenhet. Speciellt nu. För vet ni vad? Vart enda gång jag är och handlar så handlar jag alltid något kan vara något pytte litet eller något ganska stort, ni vet typ sånt som får ens hem att se så mysigt och hemtrevligt ut. Innan i typ 1 helt år så var de så här stilrent i hela lägenheten, var sak hade sin plats. Men nu när jag handlat lite andra saker som kan vara jätte tokiga men som gör att hela ser lägenheten mycket roligare ut. ¨åhh mycket mysigare. Jag älskar våran lägenhet:) Hoppas vi inte måste flytta om båda börjar plugga. Vi måste få ihop de ändå, fast om man tänker efter så ska nog inte de vara något problem de heller. gäller att lägga sina slantar på rätt saker bara!
Imorgon är det fredag. Blir jobba en ganska tokig tid 11-15 men skönt med lite sovmorgon. Sen på kvällen är jag bjuden hem till Cissi på tjej middag. Ett grattis till Cissi som fyller år idag! Grattis. Det ska bli roligt :)
Nej nu måste jag ringa Martina och se hur långt hon kommit. och sen göra lite Engelska B.

adiosaaas! ;)

Inga kommentarer: