lördag 14 mars 2009

Swansea!

Tjenis! lördag dådå! Har precis gjort smoothies till mig och Arne! Mycket gott. Mitt nya liv börjar ju på rigtigt nu. Nyttigt, Vitaminer Motion & Chi San. Jag typ lider av kronisk trött het, och chi san ska tydligen göra susen! Men fy i helvete vad de smakar skit. ush pi katten. Så fruktansvärdt jäkla räligt så man vet inte var man ska ta vägen. Men iomed att de smakar piss så måste de ju göra gott :) Ikväll blir de middag & Melodifestival hemma hos Majsan & Roger. det ska bli kul. Och nu på dagen är det fotboll. Jag har tippat på 3 matcher. Enligt Arne skulle de vara 3 SÄKRA matcher så för hans egen skull får vi väl hoppas på han har rätt ;) å går allt som de ska så vinner jag caaaasshhh! :) haha! Jag har så klart tippat på att Swansea vinner!






neee vi ses sen! hej!

Inga kommentarer: