torsdag 19 mars 2009

myspys med herr kiss-nisse!

hola! Idag har jag hunnit med jätte mycket! Först jobbade jag mellan 8-13. Och sen snabbt som tusan hem och ta herr Hugo på en prommis! Sen börja med min Engelska! Allt för veckan är klart! å de känns skönt. Har även hunnit läsa 2kaptiel i min bok! Jag valde A child called it. Jag har aldrig läst den förut men har alltid velat så tog min chans nu när jag ändå vart tvungen att läsa. Den är ju skit vidrig. Hur tusan kan en mammi behandla sitt barn sådär? Nää ush! Bryta armen på ungen slå honom gul&blå, svälta honom & när han är så hungrig så han måste stjäla mat i skolan, så sticker hon fingrarna i hans hals så han kärker upp det. Och sen tvingas stackaren att äta upp sitt eget kräk igen. Fy fan vad vidrit. Längre än så har jag inte kommit i boken. Men de här vart ju bara början så de blir väl värre sen. åhh inte att förglömma jag led med honom genom ett vist stycke. Hon tände på gas-spisen höll fast hans arm ovanför. vilken sjuk jävla mamma. nää pi! Fy!

Nu har jag och lilla hugos våran egna lilla tid tillsammans. :) Just nu ligger han i mitt knä och vilar sig lite. Arne är på Innebandy-träning så de är lungt och skönt här hemma!
Imorgon är det Fredag. Jeej! ska bli skönt:) Fast har inte riktigt kommit underfund med vad ska skall ske i helgen! Casper (arnes kusin) fyller år imorgon så förmodligen så blir de iallafall "kalas" på söndag! men annars då? skulle ju inte förvåna mig om de är någon skit-fotboll på tv. För de är det alltid. men då ska jag minsan göra något vettigare! svejs!

1 kommentar:

Missy Jay sa...

läs fortsättningarna på den boken. dem är så bra. hesmka men bra :)