tisdag 10 mars 2009

makanooner. aromat & smör!

Håller just nu på att göra makaroner, så jag kan få lite kraft att städa! Denna gången måste de städas rikitgt noga. Fast det är svårt. Finns alltid något ställe man glömmerbort. Så jag ska göra mitt bästa iallfall:) Jag tror att det räcker faktiskt! Från det ena till det andra föresten jag ÄLSKAR makaroner. speciellt tillsammans med aromat &smör:) mums! De skulle jag typ kunna leva på! Och just i denna stund tänker många men men , din gräddfil då? och de är helt riktigt. Jag ljög jag kan leva på makaroner aromat , smör OCH Gräddfil. Fast typ inte tillsammans, de tror jag inte skulle vara någon höjdare. Nu springer Hugo omkring och gnäller en massa bara. skit irri är det! Jag menar han behöver ju inte gå ut. för han vart ute från 2timmar sedan. och då var vi ju även på en låååång prommenad! Så han får bannemej vänta iallfall 1 timme till ! Nej nu ska jag checka mackisarna! :) vi hörs sen! hej! -k

1 kommentar:

Mamma sa...

Hej Hjärtat!!!!
Ja nu kommer pappa och jag imorgon. Hoppas du känner dig lite starkare efter dina makaroner med aromat och smör??? Kan det vara gott. Jag lovar jag ska laga lite mat till er, när vi kommer. Finns det någon favorit som du kan tänka dig?
Kram mamma