fredag 27 mars 2009

tokiga drömmar

tja. åhh jag vet inte om jag tyckte de var skönt eller trist med sovmorgon idag! sov ju som en gud i natt. drömde några lustiga drömmar också :) hehe. Ena var att jag var här uppe i stockholm och tävlade friidrott med hela gänget från Landskrona. Sjukt kul var det. När vi kom tillbaka till Landskrona efter 6timmar i en buss med hela gänget så var det någon som renoverat klubbstugan. å så hade de kommit massa nya knattar som inte hade en aning om vem jag var! Men de fick de lära sig ganska snabbt. Jag bevisade att JAG hade den översta lådan och alla mina tävlingskläder å mina spikskor låg där, Samt ett foto alblum med massvis med foto som tagits på allt å alla under alla åren jag tränat friidrott. så då var de inte så kaxiga längre. :) hehe helt sjuk dröm. Men den va lite rolig faktiskt. Jag saknar hela friidrotten. Vi hade ju så enormt kul tillsammans allihoppa! :)
nej oj nu måste jag ut med herr kissnisse:) hörs sen när jag slutat (om jag hinner) hej!

Inga kommentarer: