torsdag 5 mars 2009

LittleBigPlanet..

Åhh vet ni vad? Jag brukar alltid klaga på Arne att jag inte har något spel till vårat PS3, Bara han som har massa fotboll och Krig spel. Jag har bara en massa spel till Wii:et. Men så i förrgår så fick jag minsan ett spel av honom till PS3. "LittleBigPlanet" haha. Så sjukt jäkla söta. Okej lite barnsligt är det. Men de är lagom hyfsat lätta/svåra banor så jag kan tycka det är kul:) Nu har vi suttit två hel-kvällar med de spelet. Åhh de är sååå kul! Vi har varsin "sake-person" som man får bestämma precis hur den ska se ut. Min Sake är helt klart läckrast.
Men ikväll blir det inte LittleBigPlanet inte. Ikväll är jag typ 99% säker på att det blir Innebandy. De skulle vara kul. För de har jag inte varit medpå jätte länge!!
nej nu ska jag spela lite innan arne kommer hem! :) adiooosas:)

Den fula gubben till vänster är Arnes, Och den skit söta till höger är MIN :)

1 kommentar:

Tezz sa...

Åh ja de hade varit kul om du varit med! Aah, men hör av dig när du vet om du kommer ner, så planerar vi in något kul kuligt. Vilket sött tv-spel, jag vill också! :D miss u, puss T