fredag 30 januari 2009

Rockysim & dino-rezz

Hejsan! Idag har det varit full rulle fram till nu! Jag vet att jag är sjuk, men de har varit ganska så lugnt faktiskt. Imårse åkte jag å loppis till Nacka Forum och gick å kolla lite. Jag hitta en Svart långärmad tröja, en t-skirt och en väska. ( allt vart på rea så jag gjorde bara av med typ 200kr) bra va? Efter vi vart vi å hämtade Arezza hos ingela på Din Bil. Hon är verkligen gigantisk:) Som en mega gullig söt mini-dinosaurie:) efter de så skulle rocky på rehab-simmning i haninge:) Och jag va så klart framme med kamran:) så söt lilla gullis-råttis Rock är:) Han tyckte verkligen inte om att simma! Nu ikväll blir de lugna puckar med Lets Dance och förhoppningsvis kina mat från chendo! De har haft semester stängt nu i typ 1månad å jag verkligen längtar efter min torrfräst-biff :) mmm ska bli sååå gott! Mumms!
Nej nu ska jag städa undan lite! vi hörs sen! :) Hej

Simhallen:)

Rocky prallar på för kung och fosterland:)

pralla pralla :)

Åh, Stackaren. men han vart såå duktig:)

Söta foppatofflor eller? :)

Inga kommentarer: