fredag 16 januari 2009

fredag.

Hej å Hå å så vart det äntligen fredag! Inte för att denna fredagen kommer bli en rolig en. Eller möjligen efter klockan 21 ikväll. För då slutar jag jobba! Vaknade INNAN min väckarklocka ringde idag. Riktigt utvilad må jag säga! Arne hade så mycket på jobb igår så idag jobbar han hemma! Och de är ju mysigt när jag ändå har sovmorgon och inte börjar förän kl 12. Ska inte åka hemmifrån förän vid 11 och klockan är bara 9 :) Grejtans!! haha!

fast innan jag börjar så måste jag springa in på pressbyårn och handla något gott godis och Aftonbladet med bilaga så jag hänger med i svängarna!

Och Let´s dance kommer jag inte missa fast jag jobbar. Gör som jag gjorde med Idol. Ser första timmen på jobb och sedan får Arne spela in resten så ser jag de när jag kommer hem! Mina favvisar är : Hasse . haha han var ju så söt, Laila & Morgan :) Hoppas att ingen av dem åker ut ikväll då! :)

Just nu så sitter jag å Arne vid varsin data och är sååååå sociala :) hehe Hugo ligger under soffan och nynnar till Paul Potts som spelas på hög volym! :) Så går det till i vårat hem! :)

Nej nu ska jag höra med arne om han också vill ha en liten sen frukost !:) Hörs sen! Hej!

Inga kommentarer: