tisdag 13 januari 2009

Det ser ljust ut :)

oj idag har det också varit full rulle. men jag är absolut inte lika trött och irriterad jag är glad:) hah! Fick jobba i huddinge idag för där är det verkligen kaos. En vatten läcka som slagit ut halva växelsystemet. jises säger jag bara! Men alla patienter var för engångskull förstående och tyckte iställlet synd om oss som satt i växlen. (vist fanns de dom idioter som tvunget skulle komma fram på linjer som inte funka också. men dom kan ta sig någonstans)
Fick även veta idag att de är nya planer för mig, vecka 4 och 5 ska jag befinna mig i Dalens sjukhus och lära mig ett helt annat växel-system, Det ska bli fett kul och så ligger de så underbart nära. Hoppar på bussen utanför min port och sedan åker 15 min å sen puff så är jag framme! Fantastiskt va? :) Å jag hoppas så innerligt att jag kommer få vara där å jobba jätte mycket efter de 2veckorna! :) Så just nu så ser inte mitt liv så mörkt ut. TACK !:)


Åh sen när vi ändå talar om ljust. En av våra sommar planer är bokad och klar, Eller iallafall till en del, det återstår bara att loppis & Jock också e på! Det skulle vara de bästa :) Men mer om der senare! Nu ska jag snart glida över till Majbritt & Roger å äta middag! :) Vi hörs hej!

Inga kommentarer: