fredag 16 januari 2009

Javisst kan jag de!

Åh nu sitter jag här ensamen igen och väntar på att något kul ska hända. typ att klockan blir nio så jag får sluta eller till klockan 8a för då börjar lets dance + jag vet att jag slutar om en timma!:)
dessvärre ser det ut som att jag får åka kommunalt hem. Känns sådär faktiskt. men men vad ska man göra?

Idag har jag även shoppat. dock bara ett läpp/cerat/glans med solskyddsfaktor 8 från bellme.se , Sägs att de ska vara bra så jag tänkte testa. Jag är ju så enormt beroende av läppsyl använder upp minst ett i veckan. Tror tillock med att jag tar läppsyl mitt i natten när jag sover. Har ju inga bevis på de men de känns som att jag gör det. Ringde sedan Arne för att kolla om de hade Juicy Tubs på lagret isåfall kunde han ju slänga med en sådan i min order också. men fick inte reda riktigt hur de gick med de så vi får väl se hur många som drattar ner i postfacket :)

ja nej, annars har det väl inte hänt något speciellt idag! så vi hörs mer imorron :) hej!

Inga kommentarer: