måndag 19 januari 2009

Maldiverna, Kan vi inte åka dit? Jo, Jo de kan vi...

Haha jag vet inte varför men jag har fått de på hjärnan. Egentligen så tycker jag verkligen att den reklamen är så fruktansvärdt irriterande och lam. Men ändå går jag omkring och säger så hela tiden! (gärna på rikitgt bred skånska också) !
Idag har de inte varit en trolig dag! Som ni vet så skulle jag vara i dalen idag egentligen, men klockan halv sju i morse ringde min chef och sa att jag var tvungen att åka till Huddinge istället!typiskt. Jag som verkligen tyckte de skulle vara kul å vara på ett nytt ställe. Men men . Ska änsålänge till dalen imorgon istället:) Men vi får väl se hur de blir med det. Jag är inte ett dugg förvånad om jag kommer få åka till Huddinge istället och i värsta fall sola tillockmed.

Nu är det snart februari:) och då är det bara typ 4månader kvar till vi pyser! :) Ska bli så äckligt jävla najs och lätt de roligaste på lääänge!:)
vi ska ha de såååååå bra alltså!



Hej!

1 kommentar:

Tezz sa...

tack :) Mmm, min lilla pytt har dött. Så nu ligger han fint begraven i mammas trädgård på hamsterkyrkogården tsm med annie o adams :P Jag har haft han 2½ år nu :) Sorgligt! Kan bara ha mardrömmar om hur de kmr kännas när de är oliver, medtanke på hur jag tog åt mig av lilla casper. Men påtal om ngt roligare, vart är de ni åker :D? de fina sommarbilderna? Kram