tisdag 27 januari 2009

trött på de mesta,..

Ush. vad jag fryser och är trött. Jag vet inte vad det är med mig. Men jag är inte som vanligt! Jag mår inte bra, men de känns som att jag inte mår dåligt häller. Jag känner mig stressad hela tiden slapnar aldrig av rikitgt tänker på olika saker precis hela tiden (spec jobb) Och undrar hela tiden hur allt ska vara eller bli. åhh jag är så trött så jag inte vet vad jag ska göra. Helst skulle jag vilja vara en björn och ha rätt till att gå å lägga mig i ide och sedan vakna upp utvilad och frisk glad och nöjd. Nu tänker alla men åhhh. du jobbar ju inte heltid hur tusan kan du vara helt slut?
Men tro mig , de är jobbigt att vara timmis. Man vet aldrig hur de blir. Du kan få ett schema på en vecka men hela tiden veta att du kommer inte jobba som de står på schemat utan de kan ringa och ändra på allt. var någonstans du ska jobba , vilka tider å ja allt. å de är så jävla tråkigt. man vet aldrig hur det blir , De kan typ ringa samma morgon man ställt in sig på att man ska vara i tex Solna och jobba. Men nej , meeega tidigt på morgonen så ringer de å säger du måste åka till Huddinge istället. och faktiskt så tar det på krafterna. + Att en timmis kan bli uppsagd bara så där. Och i dessa tider borde man vara orolig för allt. Ähh allt blev invecklat här nu. Jag orkar inte. vi får ta de en annan dag! men jag är så trött på de. Jag vill lixom veta vad jag ska göra resten av livet! Och jag hoppas så innnerligt att jag kommer in på skola till hösten. de skulle vara de absolut bästa! :) hej!

1 kommentar:

Tezz sa...

En uppiggande kram skickas från lilla landskrona till lilla milleriddan uppe i stora farliga sthlm! Du kommer fixa det här!