onsdag 7 januari 2009

Den Nya Kamilla Olsson!

Tjenixen! Har precis sett Iren Huss - Krossade Tanghästen. Jag och Arne har sett de flesta nu tror jag och enligt min mening så är de inte särskillt bra! De är lixom hysat förutsägbara och inte alls lika genom tänkta som Beck eller Wallander. Men ändå lite trevliga att ha sett kan jag tycka!

En av mina nya fassoner är att träna lite smått varje kväll/dag. Varje dag så gör jag 24 armhävningar, 50 sit-ups och sedan fyller jag 2st 1.5 liters läskflaskor med vatten, håller en i varje hand och sträcker ut armarna, Och sedan håller armarna ute så länge jag bara kan! Behöver då inte gå in på hur många sekunder jag klarar just nu, de kan vi vänta med tills de gått några veckor tycker jag! Men vist är jag duktig? Ska ju även när det blivit lite varmare gå ut och jogga 1-2 gånger i veckan!
Nu tänker ni, aaa men varför tränar du inte benen & Ryggen (säker något mer ställe som jag inte kan komma på just nu) och de ska jag faktiskt säga er att så tänker jag också.(just nu var faktiskt första gången de slog mig) Så jag ska väl införa de med i mitt lilla träningspass! :)

Så ni ser. Fullspäckade dagar, mycket sundare och inte alls lika irriterad/sur och tvär Kamilla. :) Den nya Kamilla :)

ps. inte att förglömma, jag stretchar oxå :) (alla som känner mig vet, att jag är vig som ett kylskåp för jag förut tyckt att stretching varit de mest tråkigaste som finns) Så ett plus i kanten på mig där!

3 kommentarer:

KimMikaelaKarlsson sa...

haha det skulle jag med behöva göra:D får joina dej på en jogging tur någon gång:)) Kram Kim

Mamma sa...

Hejja kära dotter. Motion skulle även denna gamla kropp behöva, men just nu tycker jag att (som vanligt) JAG BÖRJAR IMORGON.....
Grattis till bilen, sätt in en bild på den. Vi ses i mars, då kommer din gamla far och jag. Kramar från di gamle.

Kamilla Helen Olsson sa...

:) Kim. Aboslut. de är bara att hänga på! :) fast vi väntar till de iallfall är upp mot 10 + . haha! puss

å mammi. Jag lägger upp en bild på bilen strax! den ser typ ut som peters. fast fulare :) haha!