fredag 16 januari 2009

kul -lixom!

Jaha. Nu sitter jag här IGEN ensam! kul då. Lönt att jag längtade så mycket till jag sluta när de ändå inte skulle bli en hel häftig kväll! kul. lixom!
Ja jag har kollat på let´s dance iallfall och de vart jätte bra :) Laila e ju så sjukt duktig. De vart många som var duktiga men Laila va helt klart bäst :) Tänk om jag kunde dansa så. Då skulle jag varit över lycklig! Personen som åkte ut ja, vad ska man säga? Hon skulle ju ändå åka ut hyfsat snart så de va väl lika bra att de blev nu!

Kom precis in från en prommis med hugo. Så ska nog gå å göra mig klar för bingen. Ska ju upp tidigt imorron och fixa en massa. känns som hela dagen är fullspäckad. Åh de är kul :) Jag hoppas bara att vi hinner med allt. Lägenheten kommer i första hand. Den har varit halv-klar nu ett bra tag och det skulle vara sååå kul om den äntligen skulle bli färdig :) Ni får se lite bilder sen :) Ha en fortsatt trevlig kväll! :) Sov så gott! -k
Jag & Loppis på Kräftskiva !

Jag & min lill Teresela :)

Inga kommentarer: