måndag 26 januari 2009

Millas Hörna!:)

Halllå hallå! Ush fy vad det är ruggit väder ute. Slutade jobba klockan fyra idag och nu så har jag krypit in i min nya myshörna med massvis med kuddar och mitt underbara flufftäcke. gaah! Så skönt:) Sitter och väntar på att Arne ska komma hem så vi kan äta. Kan tyvärr inte börja med maten redan för jag har så taskig fantasi så jag har ingen aning om vad vi ska äta äns! :( hm! Åhh vad jag längtar till sommaren! vill ha sommar och sol nuuuuuuu! Jag hoppas innerligt att det blir en bra sommar. Vi ska ju dock åka iväg. Men de är i juni . skulle vara ganska najs om de då vart äckligt bra väder i Juli/Augusti också! :)




Veckans grejs att göra då:

  • Hämta våra nya mobiler.
  • Köpa en födelsedagspresent till Arne.
  • Åka Skridsko med Loppan, Jock och Arne
  • Hälsa på Janet & Hemming som igår fött en son :)
  • Fira Arnes pappa som fyllde år igår!

Bara schyssta saker att göra denna veckan! sweeeet! Nej nu ska jag bädda ner mig ordentligt! hej!

Inga kommentarer: