söndag 25 januari 2009

slappdag nummer 1 ! :)

Åh jises vad man är seg idag :) Kom inte i säng för än klockan 04.00. Kvällen började med att Loppan , Jocke och Linus kom hem till oss. Jocke envisades med att han tvunget skulle ut på krogen. Så Arne hände på! Jag och Loppan ville så klart inte vara sämre, Det var ju trots allt våran Wolga-lördag! :)

Idag har jag alltså inte gjort så himla mycket. Vi tittade på Hot Rod . Helt sjuk. Fy vad konstiga filmer de kan göra. Den var typ som Napolen Dynamite . Precis lika knasig och konstig. Fast Hot Rod hade iallafall en handling! Såå den va lite bättre kanske. Sen när jag var ute å gick med Hugo för en liten stund sedan så fick jag ett knäpp! Så efter jag kommit tillbaka med Hugo så började jag ändra om i sov-rummet!:) Jag ville lixom få de lite mysigare. Typ som man hade de i sitt rum när man bodde hemma:) Så jag skruvade loss ena nattduksbordet och föste in sängen till väggen:) Lade ett täcke längs väggen å vips. Lite mysigare. Fast jag är inte rikitgt klar än, Det är fortfarande något som fattas! (men hugo tycker om de iallafall)


Idag ska vi egentligen och åka skrillor. Men jag tror faktiskt inte att det blir av rikitgt. Inte jätte kul väder ute + alla är som zombies idag! :) Vi får ta det i veckan istället tror jag! :) Hörs sen! Hej!

Inga kommentarer: