lördag 3 januari 2009

sjuk, Cirkus & Blondinbella

blä! Har ganska nyligen klivit upp! haha och klockan är typ 10 i11! men jag har faktiskt en bra förklaring till dettta! Jag är faktiskt sjuk. Arne vart tvungen att hämta mig från jobb igår vid ett-tiden för mina läppar å näsa var blåa,feber & jag mådde sjukt illa! Så jag fick inte lov att vara kvar på jobb igår. så gårdagen tillbringade jag i soffan med blubbla fluff-täcken och kuddar och tyckte synd om mig själv. Det får man lov att göra när man ligger hemma och är sjuk och inte längre kunde förlja med på en föreställning med Arnes familj som jag sett fram emot så mycket! vet dock inte vad de var för föreställning, Cirkus Cirkör eller något liknande hette de, men de var ju med på min nyårslista på att hitta på roliga saker. Så har året börjat särskillt bra? Nepp!
Men jag får trösta mig med att jag hade många saker på min lista och hoppas innerligt att några av dem ska börja bra :)

Jag har även legat å grummlat över att Blondinbella ska vara med i lets dance. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!? Har inte riktigt kommit överfund med om jag gillar henne eller inte. Är ju faktiskt inne och läser hennes blogg med korta jämna mellan rum,
Har tillochmed svarat på mail på Bellme (dock för att Arne jobbar på företaget som äger butiken)men ändå, lägger ner tid på att grummla över hennes lets dance karriär. Kanske jag bara är avundsjuk? Lets dance är ju de ända programm jag någonsin verkligen skulle vilja vara med i om jag nu varit kändis, men de är jag ju inte! Så ja, Jag kanske gillar henne ändå. Hon är ju fantastiskt smart och duktig, så ja, jag är kanske avundsjuk också! Men jag hade faktiskt hellre sett Persbrandt i let´s dance istället för henne eller iofs hade hellre sett persbrandt där istället för alla som är med.Så ja, Lycka till då!

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite! Hörs sen! :) -k

Inga kommentarer: